Nu jävlar händer dä grejer!

HÖHÖ!!! En tjej lade till mig på fejjan förut med motiveringen "ett fan". Hur ballt är inte det? Gissar vilt att hon sett min blogg och höll på att dö av lycka när hon såg mina framtida litterära mästerverk. 

Har fått litte nya bevakareBloglovin oxå, gör ju knappt nån reklam för det, men ändå! Tänkte vara lite schysst ändå och berätta lite för er om mig rå, eftersom ni tydligen är så jävla intresserade av detta småstadsfenomen till apa!

APAN;

Jag heter Lina, är faktiskt 25 år, trots att jag ser ut som vilken normal sjuttonåring som helst. Jobbar som frisör, och har varit frissa sedan 2007, trivs bra med det, tackar som frågar.

Bor i Karlstads gangsterhål - Kronoparken, och är oftast rädd för knivmän. 
Är även singel och har varit det i typ...fyra år (!!!!!!????), har dock märkt att jag fan inte hinner med några karljävlar nu eftersom jag jobbar så förbannat mycket. Så istället dedikerar jag min fritid till mina käraste vänner.
Hängivet krogfan. Vakterna lyfter på hatten o ba "tjeeeena Liiina, wazzup gangstah?" Varje gång jag går ut. Börjar bli pinsamt. :(

Mitt mål i livet är att bli rik. Eller känd. Eller gift med en rik kändis. Har inte bestämt mig än, helst av allt vill jag inte jobba överhuvudtaget utan bara äga saker och röka pipa.
På tal om pipa så snusar jag oxå. Jävligt mycket. Har tänkt att sluta nån gång, vet inte när dock. 

Saker jag gillar:
- kokt korv i alla former.
- lockigt hår.
- samer
- pajdeg
- stavgång
- öl (kung!!)
- Mette-Marit (haha, skämta!)

Saker jag inte gillar:
- läderbyxor
- lumpen
- bävernylon
- tomat
- familjen Wahlgren (niklas wahlgren tatuerade in en val och en gren på armen, gråter när jag tänker på det)
- kollektivtrafiken
- mustascher
 

Annars är jag förvirrad, snäll, senil, paranoid, morgonpigg, (nästan) allätare, halvfet, glad, rödhårig, kort, och så vidare...

Nu vet ni. Annars får ni fråga.

Vill ni följa mig på Bloglovin är det bare o klicka här nere då!

bloglovin

Kjamiz

Kommentarer
Postat av: Krille

Får en fråge hur kort ho [apa] är?

2010-04-14 @ 20:47:59
URL: http://karlstad.wordpress.com
Postat av: apan

Krille: Är 164 centimetrar!!!

2010-04-15 @ 06:59:33
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Krille

Ah! Du överdrev som jag trodde asså.

Kort är ju under 1½ äpple och det är ju inte du (:

2010-04-15 @ 12:41:55
URL: http://karlstad.wordpress.com
Postat av: apan

Varrå? tio centimeter? eller hur högt är ett äpple?

2010-04-16 @ 06:48:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0