fingerfjant

Yes! Måndagen avklarad, gött! Idag har jag ringt till Bredbandsbolaget och krånglat litte. Någon tekniker skulle enligt papper komma till mig på onsdag och koppla in bredbandet. Så var det ju inte enligt BBB, jag behövde inte ens hålla mig inne (som det stod, enligt pappret), utan inkopplingen skulle ske utanför lägenheten. Skumt.

Efter en timme ringde BBB till mig och försäkrade sig ifall jag skulle hålla mig hemma på onsdag. Jag svor och berättade att jag just pratat med en snubbe på BBB som berättade att jag INTE behövde hålla mig inte. BBB var förvirrade. Jag blev förvirrad. Sen minns jag inte riktigt vad som hände. Minns inget.
Blir väl lite mer spännande så. To be continued lixom...

I lördags var det ju dekadens med hög frekvens! Förfest, mellanfest och krogen hanns med. Nåja, skojj var det! disco dansades och öl intogs.


epic bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0