Kållandsveteraner

Har löst helgmatsproblemet. Har just kokat upp fem liter soppa. Hehe. Skitbra! Lätt o krubba, billigt o göra och relativt nyttigt.

Idag var det en gubbe som försökte värva mig till ett parti. Synd att han glömde säga VILKET parti, men han hoppades att jag skulle rösta rätt. Det gör jag med.


Imorrn ska jag gå på synth-klubb! Är gammel synthare i själen. Ska bli spännande att se alla gamla synth-göbber i smink o för tajta skinnbyxor.
Gick ju sådär halvbra sist jag lekte synthare....


gammal bild på mig o sudden!!! körver i hövvet! haha!


Kommentarer
Postat av: Rävfan

Ni får gärna skicka ett sms när ni pyser till Radium så kanske jag kan göra er sällskap (om ni utgår från kronoparken that is).

2010-08-26 @ 23:42:42
URL: http://fantasticmrfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0