Regina before/after

Fick kungligt besök i veckan på jobbet av Regina och Anna! Regina ville ha ett helklipp, inga mesyrer där inte, och jag hade relativt fria händer. Jag glömmer alltid att ta kort på folk jag klipper, så jag tar mig friheten att låna bilder från Regina.
 (säg till om du vill att jag tar bort dom!)


FÖRE!


EFTER!

Klippte en lite busig halvkort frisyr som jag tyckte passade Reginas personlighet. Skärde och klippte ur en massa! Blev supergöllit!

Tycker ni sånt här är sköjj? För isåfall får jag försöka bättra mig och lägga upp mer bilder!!

Kommentarer
Postat av: joh

tycker sånt här är skoj :)

2010-08-14 @ 10:57:29
Postat av: elli

Jag med!

2010-08-14 @ 11:21:42
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Sara Hell

älskar frisyrer!!!

2010-08-15 @ 20:33:22
Postat av: apan

ska bättra mig då!

2010-08-15 @ 21:01:14
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0