så....wazzup??

Vad har jag gjort på sistone? ensamheten utan internet? ze pain?

1. har fått skatteåterbäring till min stora förvåning.
2. Blivit skimmad på 800 spänn på blue moon bar. Hoppas dom hittar på nåt kul för pengarna.
3. blivit utsatt för skumma kunder. En hade med sig ett måttband och visade hur mycket fem centimeter var. "eehhhhhhh, det där var ju...ehhh..." lyckades jag stamma fram i ren chock.
4. testat kronoparkens lekparker.
5. ätit glass så fort solen varit framme.
6. blivit trea i sandiza hotpants blog awards. Ja jag vet, men bättre än inget.
7. spelat "Rayman", världens bästa tevespel!


sudden pussade grodor.


testade lekparker.


skändade en elefant.


varit snöttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0