Dag 11 – Mina syskon


Det här är min lillebror, han heter Niklas. Fast jag kallar honom för Nicke, alla andra kallar honom dock för Kalle, av okänd anledning.
Nicke är 23 bast, arbetslös och älskar sin dator över allt annat.

Eftersom jag o brorsan splittades i ochmed skilsmässan -98 så har vi inte riktigt vuxit upp tillsammans, Nicke bodde hos pappa och jag hos moder. Tycker inte riktigt jag känner honom så bra som jag skulle vilja, men han är snäll, rolig, lat och..öh.. gillar sin dator.

Nicke hoppade av skolan i gymnasiet och har inte gjort så mycket sedan dess, eller ja, han tog truckkort och delade ut reklam ett tag. Men jag är orolig som fan, att han inte gör något av sitt liv, bara sitter inne med sin dator jämt. Yepp, det oroar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0