snortomten.

Idag klippte jag självaste jultomten! Tyvärr hade jultomten snor i skägget och luktade sprit. Jultomten ville att jag skulle klippa skägget. Jag ville dö.
Kanske det absolut äckligaste jag varit med om under hela min frisörkarriär. Äckeltomten!

Helvetet frös till is idag. Iallafall mina ögonbryn, ögonfransar, näshår och delar av mitt hår. Kan ha berott på att jag hade virat in mig värre än en självmordsbombare (...to soon?).
Helvetes jävla piss vad kallt det var!! -25 celsius i Krillehöla. Hatar Krillehöla som alltid ska va värst. Alltid kallare där. Tanterna tröstade mig med att berätta att det var varmare på sommaren. Tror dom ljuger.

Undertecknad fick även sitt eget hår klippetiklippt idag. Det var gött. Var ju skitslitet och skabbigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kan vi väl tjatta när du skaffat ny kavaljer?

2010-12-22 @ 22:30:39
Postat av: apan

vet inte... tror inte det förändrar så mycket för vad jag känner.

2010-12-23 @ 07:46:46
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Angelika

henrik diggar din bild på tomten

2010-12-23 @ 21:52:46
URL: http://maximusochanthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0