tardtömning.

Igår var jag, sudden och min arbetspolare Madde tanktömning bunkern. Tanktömning = dretbillig öl. Ej att förväxla med "tarmsköljning", och jisses, billig öl it was! 19 spänn. Inte illa. Blev rätt askalas för att uttrycka mig milt. Satt och tölade med en kille från Iran. Tyckte det var kul;

apan: did you?
kille: what?
apan: ran? Iran? HAHAHAHA


Och så höll det på. Och så tölade jag med nån snubbe som var spiknykter, jag satt och diskuterade för och emot migsjälv hela tiden, tillslut tröttnade han på mina kassa argument och gav upp hoppet.

Idag ska jag på FASHION SHOW!!! V.I.P biljett o grejer. Är ju så jävla fashion lixom. Folk bara kastat ut V.I.P grejer åt höger o vänster, jobbigt o va famous. Men tja, ska väl bli sköjj. Funderar på vad man ska ha på sig? Kommer få ångest. Har inte tillräckligt med fashiongrejer.

fan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0