Bara onsdag idag.

Dålig uppdatering, händer inte så jävla mycket i mitt liv alltså. Står och klipper hela dagarna, sen åker jag hem o sover, sen går jag upp och jobbar igen.


Igår klippte jag en tjej med aslångt hår. Typ ner till rava. Har aldrig klippt så långt hår. Var helt fascinerad, men höll på att dö när hon ville ha håret uppklippt, stod o slet o drog som den lille dvärg jag är.

I helgen händer det grejer minsann!! Ska ha lite kalas hos sudden då, kommer massa fint fölk, bland annat Emma och Chrille! Fett bra! Dom ska sova på hotell, funderar ifall jag kan smita in lite diskret vid hotellfrukosten och sno lite äggröra.

Krånglar lite med lägenheten, har skickat in alla papper (tror jag, hoppas jag) och väntar på att bli godkänd, idag borde dom ju ringa tycker jag, så att jag får skriva på kontrakt snart... Inflyttning sker 1:e mars isåfall. Håll tummera!


fin låt det här. Lat video, dom ligger o härjer i en sjukhussäng. HAHA! Gillar jesus-snubben som går runt o trummar med folks fötter.

Kommentarer
Postat av: Kirre

haha, vilken lustig video. längtar till lördag!

2010-02-24 @ 10:26:21
URL: http://raaff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0