Berätta litte!

Okej, Elli blev helt till sig ang. lägenheten! Allt hände jävligt fort kan jag förtälla, igår ringde min moster mig på jobbet och berättade att hon sett en lägenhet på blocket, jag ringde fortsomfan och gick och kollade på den igårkväll.
Den ligger på Kronoparken. Inte helt ultimat, men skitsamma, jag får flytta in omgående!
Billig hyra (2 lax)
25 kvadrat (det är inte stort men det är litet)
Rätt fräsch!!
Kommer bli granne med sudden!

Känns fantastiskt! Som om en tung katt har lyfts från mitt bröst. Jag kommer slippa att bo på folks soffor! Jag kommer att få sova i min egen säng! Ha mina egna grejer! Laga egen mat! ÅH!!! Äntligen!
Ska förhoppningsvis skriva på papper på onsdag och försöka flytta in så mycket som möjligt nästa helg!




Kan berätta lite mer om mitt jobb oxå! 
Det är ett vikariat till oktober-november och jag kommer jobba heltid typ. (dock står jag som behovsanställd på pappret, men jaja). Jobbet är i Kristinehamn så jag får pendla varje dag. Det är en drop-in salong som endast tar emot klippningar! Jobbigt men kul. 

Trivs asbra, första jobbet jag någonsin haft där jag känner mig trygg, att det känns okej att åka till jobbet utan att bli påhoppad för ditten och datten. Folket jag jobbar med är fantastiska! Bra människor!

Känns som att mitt liv börjar bli ett liv igen. Jag är glad!




 

Kommentarer
Postat av: elli

Bra!=D

Woho!

2010-02-13 @ 10:46:56
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Rävfan

Verkar som alla samlas på Chronoparken tillslut :D

2010-02-13 @ 13:21:17
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Neijlice

Härligt! Lycka till! Kronoparken är inte yippiedodah men det är ett smidigt ställe till att börja med. Nära till mataffär, billigt och bra busstider.

Jag hoppas jag också lyckas få allt att flyta sådär snart :)

Söm sakkt! Löcka te!

2010-02-13 @ 20:34:08
URL: http://neijlice.blogg.se/
Postat av: apan

elli: yehaw!



rävfan: haha, ja det verkar inte bättre. :P



neijlice: Tack! Känns gött som fan! Men du vet vad di säger "efter regn kommer solsken". hähä!

2010-02-14 @ 16:20:05
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0