fest dårå.

Igår anlände jag till västerås efter en ganska hyffsad bussresa (OMG?). Efter det rullade det på som fan. Vi var på fest litte, drack öl och jag pratade med en bergen-norsk brud halva kvällen. Var mest nöjd eftersom jag förstod vad hon sa, trots att jag sa "va?", efter varannan mening.
sköjj var det!
Idag har jag klippt annsan, emma lagade skitgod blomkålsgratäng, jag bajsade litte, och sen sov jag i tre timmar. Bakis. Emma sover än, undrar ifall jag ska väcka henne? eventuellt smygäta blomkålsgratängen o gå runt o småfisa resten av dagen? svårt.
kramiz!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Haha! Det låter soft värre. Hälsa Emma från mig.

Hejdå!

2010-02-06 @ 20:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0