önskelista!

Fyller ju fan år snart!! 22 februari får ni boka in i almenackan och skänka mig gåvor i guld!

ÖNSKELISTA:

- ritplatta till datorn.
- dator.
- ansiktsbehandling
- mixer
- vattenkokare
- kamera
- lufftorkad skinka
- tatuering
- skojjiga frukter jag aldrig ätit.
- skål till skojjiga frukter jag aldrig ätit.
- tandborste (glömmer alltid o köpa)
- tandläkarbesök (glömmer det med)
- badrumsgrejer i borstat stål. classy.
- svarta strumpor (obs, ej tubsockor!)
- luddfria handdukar (turkos, el svart)

och så vidare!!

Förresten, ska ju ha litte fest då, ska bli skojj! 27:e februari, kanske bakar en tårta eller nåt spännande, men ni röver som inte har svarat på mitt sms får gärna svara så fort som möjligt! Vill ju ha alla samlade runt mig i en ring när ni sjunger "ja må hon leva" och så blåser jag ut ljusen ur tårtan och skäms, gråter lite tacksamt och...ja..

Nej, men så behöver det ju inte gå till heller... Men svara snarast onger! Vill ha er där! Om jag glömt bort nån så får ni påminna mig för jag är senil.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: kaka

du vill verkligen ha en vattenkokare, förstår jag, eftersom den står med två ggr ^^

2010-02-14 @ 13:23:30
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

tog bort det!!

2010-02-14 @ 16:20:37
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Rävfan

Jag och Pauline har troligtvis planer till den 27e :< tyvärr.

2010-02-15 @ 13:17:31
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0