Smidigt apan.

Helgen i västerås har varit awesome! Tack till världens bästa emma!

I fredags var vi ju på gallej, gissa om jag är bäst på att presentera mig eller? Gick runt o hälsade på lite folk, varav jag "kände" hälften iallafall, sen är väl inte mitt minne sådär skitbra.

apan: Hej! Eh... vet du vem jag är eller?
kille: öh... ja?
apan: Det är gött Micke!
kille: jag heter inte Micke...
apan: hehe...


Fick även med mig massa roliga minnen! Bland annat:
- allergisk reaktion av kräm på kinder.
- diverse rivsår (katter, får skylla migsjälv)
- världens minsta bula (???????)
- buggmaterial.


Fick en flashback av att jag buggade i vardagsrummet, blev skitsur på min danspartner som enligt mig dansade "asdåligt" och väste förbannat "men vafan, jag FÖR!!" Trodde väl att jag var Carola eller nåt.
haha, men skojj vare!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Eran konversation låter som ett urklipp från Nemi :P

2010-02-08 @ 22:23:41
URL: http://magnusevangeliet.blogg.se/
Postat av: apan

no! true story!

2010-02-09 @ 06:45:35
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0