svett-Brad.

TJOFAN!
Idag är det DISCOFREDAG!!! Gissa vad undertecknad skall göra? Gissarå? Jag ska åka till Västerås! Blir grejer det!

Har stått i valet o kvalet hela veckan om jag ska åka dit eller ej eftersom det har varit snöstorm de-luxe och jag har utvecklat stark dödsångest ang. kollektivtrafiken. Jävlar vad dom krånglar, bussarna.
Senast igår så plingade inte busskrället och jag hann inte gå av vid bytespunkten och fick åka Tour de Väse. Men det ordnade sig.

Igår var det bara jag o chefen på salongen eftersom M var sjuk. Chefen kände sig oxå lite sjuk, jag var rätt frisk förutom lite snor bara. Men det gick bra! Jag klippte som en tok. Klippte även en svinsnygg kille som luktade gott. Gillar när killar luktar gott, lite sån där mans-parfym, fast jag gillar inte den där Jean-paul Gauiltier (den där blå som ser ut som en man-torso), utvecklar akuta kräkningar av den doften. Skumt.
Efter att jag klippt honom så viskade chefen att "DET DÄR ÄR EN AV MINA SINGELKOMPISAR!!" och så började hon smida stora planer. haha, hon är rolig.


Undrar hur Brad Pitt luktar? Har fått för mig att han luktar lite tall. Och svett, han ser ut som en svettig karl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0