And you all shall die!

Jävlar vilken kort stubin jag får när jag är sjuk!
Brukar ni oxå bli lättretliga när ni är sjuka, eller har Satan tagit över helt?

I vanliga fall är jag rätt lugn. Blir asförbannad ibland, men brukar lugna ner mig efter ett tag när jag utvärderat situationen.

Men igår fick jag denna kommentar av Kajsa:

(ang. föregående inlägg)

Hade jag varit icke-sjuk så hade jag väl bara "jaja, smaken är som baken lixom".
Men igår... jävlar vad förbannad jag blev! Jag blev helt sjövild och min första tanke var att binda fast Kajsa vid en stol och tejpa fast hörlurar på henne och sätta på "HEAD OVER HEELS" på högsta volym och spela sönder hennes öron.
Hehe. Idag är jag lite lugnare. Däremot är jag bitter som fan över att jag fortfarande är sjuk!!!
Somnade klockan nio igår och sov tugnt hela natten, känner mig fan bakfull idag.

Jo justjävlar, måste nog åka in till stan ändå och lämna tillbaka en klänning jag köpte. Ska nysa på alla jag möter, hehe.


(lyssnar på Eminem, gangstha-style.)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha, aj! vilken tur att jag inte är i närheten av karlstad :)

2010-01-30 @ 14:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0