discorapport: lördag.

Haha, tack för dom fina bakistipsen! Gillade Emmys idé om bakpulver, men jag vågar inte riktigt pröva eftersom jag fick för mig att jag skulle svälla upp till en kaka. Kakapa.


Var skitkul igår! Först var vi hos Peter o spelade tevespel med ett gäng glada nördar. Som vanligt var jag riktigt kass och förlorade i samtliga grenar. Skyllde på spelet.

Jag o Hannill drog innan tio så att vi fick gå in gratis, Koriander stod på kartan. Det var riktigt lugnt o städat fram till klockan tolv ungefär.
Hannill blev påraggad av ungefär 15 killar, varav hon lämnade ut sitt telefonnummer till en kille. Han verkade söt och trevlig (jag fick en halv öl, eller snodde en halv öl, "hittade" även en snusdusa med snus i Win!!)
Jag blev inte påraggad av någon utan fick agera livvakt istället.
Två killar påstod att dom kände igen mig. Ingen visste varför. Jag föreslog att dom kanske hört talas om min BLOGG, SOCKERAPA VETTNI?? det hade dom inte gjort.

Märkte även ett spännande mönster, 4/5 killar som får reda på att jag är frisör gör alltid såhär:
- jaha! du är frisör, jag börjar bli litte långhårig...
Och så pillar dom lite diskret i håret.
Haha, woot?

Well well, sjukt rolig kväll iallafall!!

alla bilder jag tog blev skitkassa. Här är iallafall en bild på mina trefemmor och teven.


och en suddig bild på sudden som spelade. sudd-sudd.


Imorrn ska jag ju jobba! Chefen ringde o påminde mig och berättade att hon var sjuk och inte skulle vara där.
Då råkade jag hälla ut ett glas med vatten över hela bordet o skrek "JÄVLA DRET!!". Haha, så jävla osmidig.
Undrar ifall hon menade att jag skulle jobba hela veckan? Hörde inte vad hon sa, men det lär väl märkas imorrn.

Peas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0