Fånge nr 4743025

Rätt skabbig idag!! Gått runt i myseklädera hela dan o plockat smågrejer!!


förstår att ni älskar att se bilder av skabb-lina utan smink, sur, flötigt hövve och kalsonger som hänger i bakgrunden.
vackert.


Justdetja, hittade en dretsnygg skjorta jag gillade igår!!! Fanns bara en kvar av den!! Men den skärde sig mot håret. Ser fan inte klokt ut, så jag lät bli. :((((( (och så har ja inge pengar heller)


Så jag tänkte köpa en vanlig randig tröja istället. Men jag har ju redan skitmånge randiga tröjor, mamma blir skitsur om jag köper en till! *emo*


Ser ni hur jävla smal jag ser ut eller? Så smal blir man om man äter skitnyttigt i en vecka o tränar varje dag i åtta dagar!!
Eller så har H&M smal-speglar. Ska gå dit o ta kort oftare. hähä.


Kommentarer
Postat av: kaka

Men en vit med svarta ränder har du väl ändå inte? Bara svarta med vita jöh!

2010-01-14 @ 16:34:40
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: Ja! Så jävla hemskt! Hon borde gå i pension. Helst igår...

2010-01-14 @ 18:14:48
URL: http://www.lisasfanclub.se
Postat av: elli

Svaaar: Google Analytics är det enda rätta. Skapa ett konto, klistra in en kod, vänta till klockan 12 på natten (då det registreras att du har koden på rätt ställe) och sedan är det bara att börja kolla.

Hur många, var de kommer ifrån (platser i världen och via vilka hemsidor som länkar), vad de googlar på för att komma till din blogg osv. Askul.

2010-01-14 @ 18:41:22
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Sara Hell

HAHAHA kalsonger i bakgrunden är det senaste inom shabby-chic har jag läst på alla stora inredningsbloggar! Promise! :P

2010-01-14 @ 20:39:09
Postat av: apan

kaka: haha, men den ser ju typ likadan ut?? fast den är långärmad...ja vi får se.



lisa: word!



elli: tack!



sara h: ja, jag tror det var elin kling som tipsade om det??

2010-01-14 @ 22:34:23
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0