Köttige röven!

Passade ju bra att jag stannade hemma idag. Är förkyld som en litten terrier, snorer o febrer, hoster litte oxå. DRET!
Har fan inte tid att vara sjuk nu. Skulle ju egentligen åkt till Västerås i helg, men efter sjuk-känningar stannade jag tappert hemma. Får väl åka till vässan nästa vecka istället.

Och rastlösheten! RASTLÖSHETEN! Vaknade klockan sju imorse, vrålpigg. Vill klättra på väggarna. Bygga ett fort av skolböcker. Dansa tango. Vadsomhelst lixom.
Språkade med sudden igår, hon o emmy ska åka till skoghall imorrn och gå på SOFT BAR (brukets svar på "spy bar"). Lät ju hur kul som helst. Sist jag var på Soft bar sjöng jag nog karaoke eller snodde pommes av en gubbe. Vem vet.

tömmer kameran då!!
Fest hos emelie o damian!
emelie var hur snygg som helst! Casper oxå, kolla dräkten! HAHA.
Sudden o emmy skålade!!
såhär ser jag ut just nu. som en sjuk gangster. Gangsta-Lina.

Kommentarer
Postat av: kaka

Naw vilken fin bild på Em och Casper!

2010-01-29 @ 12:55:49
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0