löshår i mitt hjärta <3

Den här dagen ägnar jag åt skitsaker. Saker man måste göra men som man typ hatar.

1. tvätta. Skittråkigt. Hänga tvätt. ännu tråkigare.

2. skriva CV. Det borde jag ha gjort för längesen. Min jobbcoach tjatar och jag är en sista-minuten-människa. örke.

3. fixar med löshåret. Det låter tråkigt, och det är fan tråkigt. Innan man sätter i det måste man sy det, klippa av trensbitar och dubbelsy dom, mäta hur långt det ska vara osv. Sen ska man tvätta bort onödiga rester innan man färgar det. Jizz in my pants. Men det kommer bli superdupermegasnyggt sen när det väl är i!!! LOVAR!! Längtar som fan. Imorrn skall mitt hår blekas. Spännande.


här hänger det på tork och gråter.



och här är en asgammal bild från när jag var rödbarrig. Kommer bli snyggare nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0