nurå?

Nu kan jag väl fan inte smita undan med att bli dretsjuk? Var hos mamma HELA helgen, och hon var vrålsjuk, klarar jag mig undan det här är jag fan Batman.
Var först på möte på arbetsförmedlingen igår, och sen gick jag på stan o råkade köpa litte grejer rå. Hittade en dretsnygg behå!!! Den är så jävla snygg på mig att jag grinar lite varje gång jag ser mig i spegeln. Köpte trosor oxå när jag ändå höll på.
Sen gick jag bärsärkargång på Monki och köpte randige grejer.
Och smink.
Idag ska jag jobba. Imorrn oxå. Och på torsdag. På fredag kanske jag ska till västerås, det beror dock på ifall jag blir sjuk eller ej.
Har fan lite ont i halsen, så har vi tur så blommar det ut till en redig förkylning! :((((((((((((

Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Icke bli sjuk nu smulan! Vässan längtar efter dig :)

2010-01-26 @ 19:34:41
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0