sjukapan

Ringde faktiskt o sjukanmälde mig nyss. Till imorrn då.
Har fett dåligt samvete, inom frisörbranchen är det big NO NO att vara sjuk, men å andra sidan är det första gången på ett år jag faktiskt är sjuk.

Är jävligt dålig på att vara sjuk har jag märkt.

1. Blir rastlös. VÄLDIGT rastlös. Så rastlös att jag faktiskt är tacksam för diverse feberhallucinationer som sysselsätter mig.

2. Man kan alltså INTE bota sjukdom med öl. Alkoholen slår tyvärr inte ut bacillerna ur kroppen, man funkar inte som ett reningsverk alltså.

3. Vill gärna städa (jävla tjat om städning på den här bloggen, och "gärna" är väl en lätt överdrift), men flåsar som en tysk pansarvagn varje gång jag gör något ansträngande.

Man ska ligga ner när man är sjuk. Och dricka C-vitamnin, samt injicera så mycket otrivin som möjligt. Får göra det imorrn.

Happ. Dagens bild då:
googlade på "racist horse". HAHAHAHAHA. En glad hästman. häst-man. gnägg!!

Kommentarer
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV; Yes, såg att det fanns falafel också, måste vara samma :)

2010-02-01 @ 11:45:20
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0