THINNERR

Hade konstiga drömmar inatt.
Drömde att jag fikade med http://annakaagaardkristensen.blogg.se/och att vi diskuterade om genus väldigt livligt, sen blev hon skitsur när jag tog en bulle och jag började grina.
Tror jag läser för många bloggar.

ÅHÅ! Idag har jag haft inmätningsdag!! Har ju gjort tappra försök till att banta nu, räknar kalorier o grejer, försöker tänka "sunt förnuft" lixom. Vägrar dock att väga mig, för då kommer jag antagligen få panik och utveckla någon slags bulimi igen. Och det vill vi ju inte.
Började träna i onsdags förra veckan, och har kört ett pass (ca 30-45 minuter) varje dag, förutom en dag då jag hade träningsvärk deluxe.

Har blivit 1.5 cm mindre fläskig i midjan.
3 cm smalare runt höften!! (det är där mitt fett lagras tror jag)
råkade mäta fel på låren dock, får kolla nästa vecka istället.

Känns bra!! Får väl se hur länge jag pallar lixom. Väntar på varmare tider tills jag kan börja gå ut o gå igen.


Justdetja, igår ringde dom från mitt "extrajobb" i Kristinehamn (frisörjobb alltså) o frågade om jag vill jobba lite nästa vecka, måndag o fredag. Känns gött o få knega litte!


Pözz


Kommentarer
Postat av: kaka

Oj shit va det rasar av dig!

2010-01-15 @ 10:49:52
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0