Träna med apan!


Höhö. På vintern är det kallt. Och alla vi som är lata som ett pack kameler vet ju vad som händer. Ingenting.

Jag vägrar fan gå ut och hurta om det är vrålkallt. Helst av allt hade jag nog velat gått i ide och vaknat lagom till våren.
Det värsta med att det är kallt utomhus är nog att näshåren fryser till is. Sjukt äckligt.


Nåväl, eftersom jag inte orkar odla mer fett har jag löst hela exercisproblemet utan att behöva gå utanför dörren! Smart är jag! Fiffig i byrålådan!

Om jag nämner t.ex Susanne Lanefeldt, Richard Simmons? fattar ni poängen? Skitsamma, här kommer den; GYMPA-DVDS!!!!

Man står alltså i sina fulaste kläder och klämmer, kniper och svettas, samt skämmer ut sig för sina grannar. Men jag räknar starkt med att jag kommer att se ut som en slimmad panter lagom till våren.
Nästa år alltså.




Kommentarer
Postat av: ochjagba

öj har börjat träna på sats, skitbra!!! blev precis förkyld dårå men annars är jag versta peppad! gillar du gym?

2010-01-07 @ 22:44:42
URL: http://ochjagba.se
Postat av: apan

ochjagba: men sats är snordyrt ju!! får bli friskis o svettis när jag blir rik o flyttar till stan!

2010-01-08 @ 09:26:25
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0