Vill bara äta!!

Värsta med att banta o dagen-efter-brakfylla är ju maten. Jag vill ju fan äta hela tiden. Vet ni vart jag bor? Nehej inte det, I tell you: BREVID EN PIZZERIA.
Skojjar inte. Och dom har fan den bästa pizzan jag någonsin käkat där. Jävla bajs.


Saker jag vill äta:

pizza
pommes
chips
grädde
bacon
en bytta smör
kalles kaviar


Saker jag äter istället:


femton tunna knäckebröd utan pålägg. (nej nu ljög jag, lite pålägg hade jag)
brysselkål. Älskar iofs brysselkål. Skitgott. Hade varit ännu godare ifall jag kokade dom i smör o hällde smält ost över dom. *dregglar*
Popcorn. som man poppar själv. I pyttelitte olja.

Moget av mig!!! Stolt!



(P.S, vad gjorde jag igår rå? VAR PÅ SYNTHKLUBB!!!!! HAHA)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0