5 personer:

Jag skulle vilja möta i en ring: (om vi nu bortser från det faktum att jag är skitmesig och säkert skulle sitta i ett hörn o grina)

- Johnny Cash. Ser det framför mig. Han skulle glida runt där självsäkert i en svart cape, se något förbannad ut, medan jag står och flaxar med armarna o blundar.

- Robert pattison. Piskar man honom tillräckligt hårt börjar han glittra. Sparkle sparkle!

- Sudden. Här har flaxandet antagligen nått en ny nivå. Först skulle vi flaxa allt vi kunde med armarna, sedan börjat fnissa som två hypokondriker för att sedan avslutat matchen med ett par bärs med domaren.

- Leonardo Di caprio. Brottning isåfall. Vilken dag som helst.

- Salem al fakir. Jag skulle antagligen bara behöva sjunga "keep on walking" för honom, eller sätta mig på karlstackarn för att få honom golvad. Funkar inte det skulle det säkert gå att dra honom i håret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0