a single tear...

När Hannill var gästartist/nattgäst här förra veckan hände något fantastisk som fick mig helt tårögd. Mitt norra öga har inte skådat något så fantastiskt och otroligt osjälvisk på säkert... tre år. Hon bytte toarullen. Ja, ni hörde rätt.
Hon bytte toarullen.

Som inneboende hos pappa och brorsan i ett års tid gjorde mig till toarullebytarslav. Jag bytte toarulle som en japan käkar sushi - oavbrutet. Testade faktiskt att låta bli toarullen för att se vad som hände, och tro fan att karlslokarna lät bli att byta rulle, och gick rätt på toarullen som stod på golvet - utan att byta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nåväl, det var vackert, poetiskt och samtidigt alldeles, alldeles...underbart.


så, karlar, what´s up with att inte byta toarulle? så jävla svårt kan det väl inte vara??? vavva???

Kommentarer
Postat av: Söfia

Kan tänka mig att karlslokarna skyller på att det är onödigt! "Kommer ju ta schlut snart ändå.."

Igår frågade jag om min karl kunde skära upp flintasteken i mindre bitar, så man liksom kunde plocka på sig så mycket man ville ha eller nåt sånt. "Man kan la skära upp så stora bitar man vill själv?" fick jag till svar.

2010-07-06 @ 15:49:39
URL: http://apoplexius.blogspot.com/
Postat av: theresia

haha, precis såndär toarulle kamp är det hemma hos mig också. jäkla män ;)

2010-07-08 @ 16:59:52
URL: http://filthy.blogg.se/afasi
Postat av: apan

söfia: haha, lata karlskrällen alltså!! orka göra saker i onödan lixom.



theresia: haha, ja, jag fattar inte. :((

2010-07-08 @ 20:44:53
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0