Candy!!

Hej hej hallå dagboken.

Idag har jag köpt godis. Nåväl, nästan lika spännande iallafall. Gick till my beloved apotek för att inrätta ställningarna som allergiskt fernando (ibland vet jag inte alls vad jag skriver.) Köpte en mirakelprodukt, mirakel I say!!!
En slags kortison-nässpray mot allergi. Det var tillochmed 18-årsgräns på den!!!

Och än så länge - inte en jävla nysning. Inte en känning. Skitskumt. Däremot fick jag abstrakt hjärtklappning i en minut, trodde nästan hjärtat skulle flaxa iväg, men det gick över (det var inte ens en utav biverkningarna, fail)
Men annars! Fantastiskt underbart! Varför hittade jag inte denna skatten innan sommaren kom?

kjamiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0