själva fan....

Jag har itna internet längre! No moore free surfing, med andra ord. Balle. Det var bredbandsbolaget som ringde till Telia och skvallrade att jag surfade gratis. Jävla facister!!

Ironiska i situationen var väl att jag ringde till BBB i fredags och sa upp abonnemanget (som jag inte hunnit använda eller betala) med anledningen till att jag fick ju ändå surfa gratis. Faaan.

så, ni får väl helt enkelt klara er utan mig ett tag, passa på att smörja lemmarna, piska barnen och ta en kall jävel, så ska ni se att det ordnar sig i slutändan.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jobbigt läge :/

2010-07-20 @ 15:28:58
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

HAHAHAHAHAH gjorde dom??? Vilka illvilliga TÖNTAR! Jag menar, dom fattar väl ändå att även om dom fixar så du inte har internet, kommer du ju knappast återuppta internetavtalet hos skvallerkärringarna? HAHA.



Annars lider jag med dig ;/



Sjukt snygg bild på dig i headern btw!

2010-07-20 @ 22:21:59
URL: http://brunettsandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0