fem sämsta "sommarhitsen"

Idag ska vi lista grejer! Iallafall dom s.k "sommarhitsen". Och dom är alltid dåliga. Och innehåller ungefär fem ord (dä ska va lätt o sjunge mä i på sömmern, när en ä litte full rå!!)

Here we go!


nic and the family - hej monica

sjukt dålig låt. Spyr lite inombords. Hittade inte orginalvideon, så istället blev det en tecknad figur som springer runt o juckar på grejer. HAHA LOL






Las ketchup - ketchup song

Inga kommentarer.


dr bombay - calcutta (taxi,taxi,taxi)

När jag hörde den här låten första gången på p3 så trodde jag på allvar att det var ett skämt. Och tja, man kan tydligen göra en hit av precis vadsomhelst (se bara på e-type)


promoe - svennebanan

gillade faktiskt promoe förut. Och sen gjorde han... det här. Då grät jag.


dj mangoo - fanta&rosé

det här spås tydligen bli årets sommarplåga. Förstår inte dagens ungdom. skjut mig.


så, har jag missat nån? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0