öhh? What?

Ni ba "öhhh, hallå?? klockan är bara två? Vaffan göru framför datorn ditt blockmongo? Sjuk LR?"

Hehe, icke! Fick dock ett kraftigt anfall av skengraviditet imorse. Chefen mådde inge bra, och då gjorde inte jag det heller. Folk var borta och det var lätt kaos, så vi stängde klockan tolv idag. Får dock betalt hela dan ändå! Gött i bött.

Träffade en granne förut oxå. Det första han frågade var ifall det var varmt o härligt ute, det var det sa jag, sen berättade han att han hade opererat tarmen för cancer och hade legat inne i två veckor. Tyckte synd om gubben, stackarn måste ha vart lika sällskapssjuk som en tamkatt! Hade jag inte bott i sverige hade jag bjutt in honom på kaffe.


nu ska jag GÅ till stan. Känns inte så lockande, men vafan.


såhär ser jag ut när jag är sarkastisk. typ "mmmhmmm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0