Fail x 2

Fail 1:

Strömmen gick på jobbet idag. Eller i hela stan rättare sagt. Blev helt bäcksvart, en tjej fick klippa medans vi lyste med ficklampor på henne (på kunden alltså). Jag var/är fortfarande sjuk och spådde stretchockocker.

Fail 2:

Blev asglad i tre sekunder när mitt konto vältrade sig i pengalyx. Kände mig lika rik som ett mindre aktiebolag. Tills jag insåg att...tja, jävla försäkringskassan hade "råkat" betala ut för mycket pengar. Ungefär fyra tusen kronor för mycket. Ringde dom för att rätta till det, och dom sa att jag hade skrivit rätt på alla papper men dom hade gjort fel.
Hoppas på att jag får behålla pengarna ändå som "hittelön". (hittade dom ju på mitt konto??)


Bra skit 1:

Har valt tapeter till lägenheten!!! Blir nog skitfint! Ett par vita med gråa inslag och lite "silverregn" i, känns lyxigt. Målaren lovade att tapetsera lagom tills lördag då jag ska flytta in.
Däremot vägrade han dammsuga.

Bra skit 2:

Har även fått nycklarna.

Mer bilder sa ni? Jajustdetja, här är en bild på hur det kan se ut när man ätit en delikatoboll. Lite likt diarré.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0