*grin då*

Börjer bli bra i lägenheten faktiskt. Är nöjd. Har fått en mögglig soffa av sudden o erik, vi gillert!

Jobbar i allmänhet o söver som ett spädbarn på nätterna.
Har ej internet eller datormeckanick än, men datorn kommer väl förhoppningsvis till helgen, om jag har tur o hittar en svinbillig, men sån tur har man väl aldrig ändå. bleh.

Nåväl, idag tog vi kort på jobbet, eller ja, inte på jobbet, utan på oss i jobbet. personalen. Blev säkert spännande och fräckt.

För tillfället befinner jag mig hos sudden o ska väl knalla hem till min lille lägenhet o käka litte. HONGRIG!!!

Hoppas att ni saknar mig o gråter blod på kvällarna!!! JAG SAKNER ER!! *GRINER*

Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Klart vi saaaaknar däj!! :D

2010-03-10 @ 06:12:19
URL: http://ladychampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0