long time ago!

Yes! Är fortfarande icke-internetig, tyvärr, men lyan är i princip fulländad! Casa de Lina is the ungkarlsdröm the luxe, tro mäj!!!

lätt uppdatering;
I torsdags var jag o sudden o kollade på datorer, alla var snordyra och jag fick inte köpa en på avbetalning eftersom jag inte har fast jobb, vilken dret. Funderar på ifall någon med fast jobb ska få köpa dreten åt mig istället. (vill ej ha mobilt bredband, tack ändå)

Jobbar på som vanligt, inget nytt där alltså. Kommer hem vid sju och somnar vid nio. Partydjur.
Men nästa vecka ska jag åka till Könjöping!!! (Jönköping alltså), och gå på frisörmässa i dagarna två. Ska bli sjukt jävla roligt! Parta littegranna.

Har ej varit på krogen på flera veckor (räknar inte Kinky-bunkern som vi hamnade på i lördags, haha!!!)
Igår kom Hannill o Emmy över på pannkakor och öl. Hade även en trevlig nattgäst hos mig, ej av manligt kön. Hannill var den lycklige och hon fick snällt hjälpa till att packa upp den sista dreten.

Idag befinner jag mig hos Kristin och agerar moster. Vi ska se på melodifestivalen ikväll! Kommer bli phett! Hejjar på Salem såklart, snygge karln. Kristins onge Casper fes på mig förut, mysigt med barn.

Annars är det väl som vanligt, längter te internet!

(P.S, har även 520 olästa inlägg på bloglovin, kommer ta ett tag det här...)


Puzz

Kommentarer
Postat av: Sara Hell

meh vaddårrå mobilt bredband är ju asbra!? då får du ju datorn gratis knäppis!

2010-03-13 @ 20:08:21
Postat av: kaka

får väl inte datorn gratis??? får ju betala typ 500 spänn i 24 månader, blir ju svindyrt!!

2010-03-14 @ 15:24:39
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0