6y pasta!

alltså, en grej som suger fett med singellivet är oviljan att orka laga mat. Jävla skittråkigt. Kan iofs bero på att jag inte har:
frys
ugn
gigantiskt kök.


Mitt kök är lika stort som..öh.. nej justdetja, jag har inget kök, utan en kokplatta, tror dom kallade det för "kokskåp". Pittoreskt så det skriker om det.

Och sen, ställa sig där o laga värsta maten, till bara mig. ehh.. no thanx.
Äter lagad mat högst en gång i veckan, annars äre fil, kaffe och mackor som gör mig trind (eller benig, har gått ner lite i vikt på sistone). Vill jag lyxa till det blir det nudlar eller soppa.

Önskar mig rymdmat. Ett piller och sen är det bra, mindre disk oxå. Tror fan jag ska köpa nutrilett nästa månad, så slipper jag mackor oxå!!


hot pasta 4 u.


försök äta pasta o se snygg ut, I dare you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0