Bockstock

Hejhej!

Jorå, erkänn! ni har saknat mig och jag har saknat er! Ingen idé att förnekat.

Ja, stockholm då.

Lördag:
Var helt jävla bombsäker på att nåt skulle krångla, och tro fan att det gjorde det! När vi stod som fyra glada sälar där på busstationen frågade jag sudden var hon hade biljetterna. Sudden hade inte biljetterna. Haha, doh!!!
Tur att busschaffören hade mens och lät oss åka med ändå - biljettlösa.

I stockholm regnade det. Hela tiden. Jag hade förberett med paraflax, duktig som jag är, det hade ingen annan. Hehe!
 Vi kom fram till att hotellet låg en km "fågelvägen" och bara skulle ta 10 minuter o gå. tio minuter blev fan hundra år. Jävlar vad drygt det var, och vad jag gnällde!!! BUHUUU, ONT I RYGGEN, BUHUUU ÄR VI FRAMMME SNART?? VAVAVA?

Hotellet var 4-stjärnigt, men dom hade ingen jacuzzi. Jävla skithotell. Hämnades genom att blöda ner hela sängen.

Sen tog vi en turné på stan, köpte inget. På kvällen drog vi ut på...öh..söder? öster? Inte en aning. Sudden o erik försvann medans jag o hannill blev skitfulla (okej, jag blev skitfull). Hade hört att alla krogar stängde fem, men dom stängde fan ett! jävla dretstockholm. Men det var kul ändå. Jag o Hannill hamnade på världens minsta krog, den var nog lika stor som min lägenhet, pratade med en kille som sa att alla coola gick dit. Sen tog han kort på oss och försvann typ.
Vet inte vad vi gjorde sen. Minns att vi stod på tuben (sthlmska för "tunnebana"), ringde ricko och påstod att jag kunde låta exakt som Chewbakka, men det kunde jag tydligen inte.
Haha.

Sen i söndags var det ju awesome! Rännde runt på gamla stan o härjade lugnt o gött. O på kvällen var jag o hannill på salem al fakir!! Han var sjukt svinbra! Och vi stod längst fram. Hånglade lite med honom oxå, nejrå. Men däremot kan jag skryta om att jag blev buttad av honom. Alltid nåt.
Var svinbra, sviiiiinbra. Filmade faktiskt o det blev jättebra, tyvärr är filmerna uppochner så jag ska försöka fippla lite med dom.


Positiva grejer med sthlm:
- Många affärer! Och bra affärer.
- TUBEN! Blev helt frälst alltså, fan vilket bra färdmedel. Och så var det skitroligt att åka, lite som en bergodalbana fast...rak.
- kändisar överallt, såg massor, tomas brolin (nu kan jag ha fel, men han spelade fuzzball iaf), Niklas strömstedt, Christer Björkman och några c-kändisar.
- öppetiderna, alltid öppet nästan.
- så länge man står till höger i rulltrappan ordnar sig allt


negativa grejer med sthlm:
- folk överallt. Fan överallt, blev helt vansinnig och utvecklade lätt torgskräck. GAH.
- priserna, ville man äta en jävla smörgås kostade det fan 100 spänn. Allt kostade 100 spänn.
- stressen.

Osv osv osv. skitkul var det dock!






Kommentarer
Postat av: Natosh

"lite som bergodalbana fast...rak" Haha omg lol! jättebäst

2010-05-12 @ 00:35:07
URL: http://natoshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0