chatroulette!!11 :(

Testade ett nytt och hippt internetfenomen igår, nämligen "chatroulette". Självklart var det inte personen som skrivit brevet som är med i filmen, utan allt var suddens idé.

Chatroulette är en sajt (http://chatroulette.com) där varje kvinna/hona/hane/pubertal tonåring med webcam kan vara med, och sen slumpas en random person fram och tja, man kan sitta o prata med varandra, antagligen med ljud eller med så skriver man.

Jag blev så nervös att jag skakade som en trimmad moped. Drack en öl och lugnade ner mig lite, och sen drog det igång. Mycket snoppar, småpöjker och tja, that´s it. Pratade bara med en person, och denne var hög som ett hus och bodde i kanada.

Nja, inte nån höjdare direkt. Jättekonstigt. Får prata med okända människor varje dag på jobbet IRL, det är roligare. Däremot vet jag vad jag kommer göra i fortsättningen när jag är dretfull.

Ger det 2/5 apor!


Kommentarer
Postat av: Elisabet

UNDERBART

2010-05-02 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0