hårrår asså

Nej men ärligt talat, kan inte ni bestämma vad jag ska ha för hårfärg då?

Färgen jag har nu känns fan pubertal alltså. För röd, funderar på att antagligen färga det..mörkbrunt (!!!!!!!!!!!) med svarta inslag (korta sidan) eller mörkrött.

Långt brunt hår känns som en hit. eller inte. Har inte varit brunhårig since....98? Kanske vore nåt? eller svart? ja vet inte, va tycker nirå?

(hahaha döööör, googlar man "rött hår" kommer en bild på mig upp, en tjej har snott en bild o skrivit att hon vill ha min (föredetta) hårfärg. Kändiz)


Men visst var jag dretsnygg?? Kommer ej färga håret så igen, sorry onger.

Kommentarer
Postat av: Sandiza Fjantpants

Baaah, gick inte att kommentera på ditt bil-inlägg så får göra det här eftersom jag ändå skulle kommentera vilken ball färg på håret du hade på bilden här!



Så: en monstertruck! Jag är helt kär i monstertruckar, dessutom är jag livrädd för att köra/åka bil men i en monstertruck skulle jag känt mig ganska säker ^^

2010-05-19 @ 01:32:48
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Linda

Helt sjukligt snyggt hår! Visade just denna bild för mannen min så denna färg får det bli :)

2011-11-13 @ 20:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0