litte litterära grejer

Ibland försöker jag låta smart genom att stoppa in det första bästa "smarta" ordet som ploppar upp i huvudet.
Som på tåget hem då.

"litterärt talat asså..."

Ingen säger väl litterärt talat?? Man säger väl "bokstavligt talat" va? Haha, doh. Men vi skrattade som dom smurfar vi var.

Här kommer litte bilder från sthlms-resan!


Jag o hannill på "tuuuben". fylleögat var framme.


Även här på nån jävla krog. Ögat???


Vilka turister vi var asså...


vilse på slottet. Låter som en ny storfilm.


ville ta kort på dom fine rosa träden då.


maggan var varm o mysig


smurfarna på tuben.


erik o jag samtalade, eller ja, erik var full och jag var rädd o halsade öl.


sudden är sjukt vig.


tittut i en strut


blev sjukt rädd. Och blå.


och sudden med????


sådärja, nu har ni så att ni klarar er ett tag!!



Kommentarer
Postat av: elli

Blir ju helt till mig här! Inbillar mig att jag kunde sett er liksom!

2010-05-13 @ 20:37:39
URL: http://www.elli.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0