Rutiner

Allting är precis samma dag. När jag går utanför dörren kommer en kille med väska springande, vid parkeringen står ett retard kid och går framochtillbakaframochtillbaka, ibland står det en buss där. Vid busshållsplatsen står exakt samma människor som igår. Osv.

Och mina morgonrutiner är helt rubbade. Gör fan exakt samma sak VARJE dag. Äter tillochmed samma sak. Lovar att jag kan nämna vad jag gör minut för minut från 06.20-08.00, try me!

 Skulle nog bli helt ställd ifall plattången skulle gå sönder. vafan skulle jag göra då? Bara stå och glo? Gå bärsärkargång i lägenheten? Springa ner till Konsum och snatta?
Eller om (gudförbjude!) filen skulle vara slut? Vad skulle jag äta då? Nåt annat går ju inte. Mackor är för nördar.
Skulle väl gått hungrig och gråtande till jobbet, som en en annan sim.

Igår var jag o sudden o handlade, köpte något som hette "dumplings", dom hade det överallt i sthlm, så jag tror att det är nån hipp innemat, skulle gissa på att det smakar som kroppkakor eller pitepalt. Får bju över sudden på testpanel ikväll.

Nej, nu ska ja till le kneg. kjamiz



Kommentarer
Postat av: Kirre

kan ni inte komma o hänga med oss ikväll då? :D

2010-05-28 @ 15:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0