dålig sjukapa

Är helt värdelös på att vara sjuk. Trots feber, förkylning och halsbränna blir jag ändå rastlös. Tag min vanliga rastlöshet och addera sjukdom på det, blir ett helvete.

Vill röra på mig, göra grejer, vill inte sitta still!!!! Men samtidigt orkar jag ju inte, vill ligga ner. Blir bara rastlös i själen och går och kissar ungefär femhundra gånger för att fördriva tiden. Och så jävla roligt är det ju inte att kissa.

Har glott igenom samtliga missade serier, druckit fjorton koppar thé och har producerat lika mycket snor som Kosovo.

Så, har ni några huskurer mot förkylning?? Ge mig allt ni har!!


(SYNN OM MIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!)


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tror ju tyvärr inte på huskurer. Så nä.

Men sänder över lite kärlek.

Krya på dej apan!

2010-11-25 @ 15:09:38
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0