FAB!!!!

Kan ju uppdatera om gårdagen.

Hade svinkul! Först drog vi till Markus gruvolyckan och kollade in hans nya soffa. Markus hade inga raka vinklar i vardagsrummet och vi spelade litte spel, fick alla cpfrågor samt förlorade (eller vann jag?) stort.

Sen fick vi skjuts in till stan och drog på le koriander där jag fick tillbaka min systempåse med smink. Happinezz!!!
Alltid lika spännande att gå in på Koriander. Om man går in i minibaren så känns det som man äntrar twilight-zone, 90% av folket består av karlar. Och vilka karlar sen!!! Det är som om dom blivit handplockade för att stå där och se snygga ut. vi trivdes.

Och sen musiken. Ena baren - asbra musik, andra baren - bajsdålig musik. Så vi dansade runt emellan. Ibland på båda ställena.

I vanlig ordning smet alla iväg rent spontant och kvar stod jag o Hannill. Då åkte vi hem.

Men hade vrålkul! Tack onger!


Hannill och jag.


Niklas o kristin.


extrem close-up elvisläpp o suddens öga.


okey, litte bättre.


söte hannill!!!


kamikaze-makuuuuuus

Kommentarer
Postat av: Vässans Finest

Va fiiina ni är då! :D

2010-11-23 @ 11:24:34
URL: http://erberthsdotter.blogg.se/
Postat av: Kirre

haha vad ful jag var å den där bilden på markus måste ju upp på fejjan :)

2010-11-26 @ 17:17:25
URL: http://Raaff.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0