skallebank.

Jävlar vad ont i hövvet jag har.

Gårdagen har preskriberats och hamnat längst ner i arkivet. Jävlar i min lille låda vad vi (jag o emmy) härjade igår. Flängde runt i 120 och var överallt mest hela tiden.

Först guldapan (guldnamn för övrigt!) där dom spelade riktigt asbra musik och senare drog vi till koriander och smet ner i gränder. hemligheter avslöjades och sms-maraton osv.

apan: Du är litte lik Mike patton.
kille: öhhhh, är inte det lite före din tid?
apan: va? hur litten ser jag ut o va?
kille: 24.
apan: jaha, är 25, hur gammal är du då?
kille: 30.
apan: MEN DU ÄR 5 ÅR ÄLDRE ÄN MIG??

haha, folk. fattar inte. tappade förresten bort allt mitt smink och får gå osminkad och naken resten av mitt liv. :((((((((((((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0