sovmorgon.

Vissa gör ju så fina bildcollage (eller skriver man det på svenska? kollage? vet ej). Typ Nina. Masse fine bilder på helt vanliga grejer.

Jag är ju en värdelös fotograf dock, och det är väl för att jag inte tycker att det är så jäkla kul kanske. Men jag försökte imorse att vidta morgonen med språng, få den att se litte magisk ut sådär. Och det gick väl sådär, ungefär som det brukar göra när jag fotttar grejer.

Ok, det här har jag gjort sedan jag vaknade imorse (06.44 yey...)


gossade ner mig i soffan.


såg på skatan.


kaffe utan kask. :(


den här bilden kallar jag "snus on a plate". Ska ta bort det innan sudden kommer hem och missförstår mitt konstverk.


"morgonhår 2 ", alternativt "groggy carola"


ska nog göra en videoblogg sen, det var längesen nu.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

En får tacke. :)

Vackra foton i all ära, men jag värdesätter humor ännu högre. Den biten ansvarar du för, å du gör det med bravu.

2010-11-09 @ 10:19:47
URL: http://ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0