tigerapan

Trots alla odds har undertecknat skaffat sig någon slags teori om att det är "nyttigt med litte sol nu näre ä så mörkt om kvällera". Ljusterapi i min röv, har gått på sol-arium! Ja vafan, det är väl samma sak fast mycket billigare?
Lovar att inte bli Kissie-brun. Än sålänge är jag bara snäppet brunare än vilket normalt lik som helst.

NÅVÄL (get to the point, dretonge!), idag tog jag mig tio minuters ljusterapi efter jobbet, svettig som en finsk ångbadare, kommer hem, duschar, och vad skådar mitt norra öga?
Zebraränder på ryggen. Skitsnyggt. Jävla drethår som är överallt och som hade råkat hamnat på ryggen.

Röv.

Kommentarer
Postat av: theresia

"Än sålänge är jag bara snäppet brunare än vilket normalt lik som helst" = HAHAHA! ;) japp, väskan är från H&M! finns på deras shop online. kram



2010-11-04 @ 14:53:56
URL: http://filthy.blogg.se/afasi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0