dövörat

Jävlar vad döv jag är då. DLK spelade drethögt, har en känsla av att folk kommer att få skrika till mig idag.

DLK var.... rätt dåliga faktiskt. Töligt o säga, men sant. Och så var ju musiken så jävla hög att man inte hörde någon skillnad på låtarna.
Men annars var det skitkul! Dansade som en dåre mest hela tiden.

Och så såg jag Mr T!!!!!!!!!!!! karln jag var görförtjust i på gymnasiet, jävlar vad snygg han har blitt då. Stod och fluktade hela kvällen. Funderade starkt på att gå fram och erbjuda mig att föda hans barn.


såhär ball var jag! Litte punkig, kvällen till ära.
En tjej på toan sa att jag var snygg, men såg otrevlig ut. :(((( Får väl måla ögonbrynen högre upp i fortsättningen.


DLK.


rakade faktiskt benen - dagen till ära. Synd att det inte syntes hur jäkla håriga dom var innan dock. Så här ser en tjej ut pöjker!!! Vi har faktiskt oxå hår överallt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0