h-h-hockeyfrilla!

Igår var jag förresten på tjejkväll som karlstad hade anordnat. Det var ungefär en miljon människor ute på stan. Jävlar i min lille låda. Är inte sådär skitförtjust i stora folksamlingar (om jag inte är full, då går det rätt bra), fick lätt panik och blev vråltrött.
Köpte tre ljusstakar och en kajalpenna.

Ikväll skall blir det lätt nostalgi då jag och sudden ska pallra oss iväg på spelning på Tempel där DLK (=dom lyckliga kompisarna) uppträder! Trallpunk über. Funderar på hur jag ska smälta in bäst. ska man se litte punkig ut eller är punken död? Vet ej.

Förra veckan uppträdde skitsystem på ankan, men vågade inte gå dit eftersom jag en gång råkade säga till dom att "det var fan det sämsta jag hört". sant dock.


mini me 2005.


och dlk!

Kommentarer
Postat av: elli

DLK FTW!

2010-10-01 @ 16:52:43
URL: http://www.elli.nu
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

WOW va läckert att se DLK. Oj oj många nostaligiska minnen vaknar till liv här nu...

2010-10-01 @ 16:56:04
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0