guys and gays

Jag är så himla härligt frigjord (frigid var jag nära på att skriva, hehe) och fördomsfri! Vill jag gärna tro iallafall.
Bryr mig inte så mycket om hur folk är, läggning, hudfärg etc, huvudsaken är att man är trevlig och behandlar sina medmänniskor med respekt!

Men så händer det ibland att man får någon kund som berättar om sin "tjej/kille" av samma kön, och man blir helt stum för en stund, bearbetar informationen. "Hörde jag rätt? Sa han "sin kille?" Tänkt om jag råkade höra fel då? Och killen är skithomofobisk och blir helt vansinnig och plockar upp en AK5:a ur den där ryggsäcken och bara prejjar ner alla här inne?".
Så då säger jag alltid "va??" och han säger samma sak igen, "MIN KILLE!!". Guu vad jag skäms för att jag sa "va". Känner mig som en gammal nucka som aldrig hört på maken lixom.

doh.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAHA så där tänker jag med, precis. Snacka om att sätta ord på en känsla.

En gång RODNADE jag JÄTTEMYCKET också, efter att hon förtydligat att hon var tillsammans med en tjej.

Ville dö lite där ett slag

2010-09-26 @ 21:38:51
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0