knäckt

Har blivit helt knäckt idag. Ja, bildligt talat alltså.

Klockan elva imorse befann jag mig hos Petermassage. Jag tycker inte alls det är sådär jättegött att få massage eftersom jag har mer knutor än en segelbåt. Herrejävlar vad ont det gör. Prydast i kommun är jag oxå, fick står där utan tröja o skämmas litte. Men Peter vet vad han gör, och han gör det braa!

Dessutom kom det in en kiropraktor som knäckte mig lite överallt. Var faktiskt skitläskigt. Högg tag i hövvet o ba "HÖJJJ!! KNAAAAAK". Gjorde ej ont, men jävlar vad det lät! Haha. Hela grejen såg nog rätt roligt ut när jag låg där i behå med en karl böjd över hövvet.

men nu mår jag bra. Tack som frågar. Och tack Peter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0