Leve levern!

Det var en jävligt konstig dag igår hörrni.

1. chefen svimmade. Mitt på golvet!! Fick lära mig hur jag hanterar krissituationer. Jag gör ingenting. Bara stirrade o ba "öhh??". Jävligt bra att veta inför framtida livskriser.

2. Klippte vartenda kollo i hela krillehôla. Jättekonstigt folk. Verkligen jättekonstiga.

3. Hittade ej den förbenade tvättnyckeln. helvete!!


Ja, och så har jag ju en vit månad nu. Skall även försöka att "börja sluta snusa", vilket är lättare sagt än gjort. Men jag ska försöka iallefall, gött att slippa se ut som en bäver i käften hela tin.

Har förberett litte vuxenaktiviteter som inte innefattar någon slags alkoholhaltig dryck. På lördag skall jag och manligt sällskap bege oss ut i dom sälla jaktmarkerna för att plocka svamp. Älskar svamp, hatar naturen och älgar, blir alltid vansinnigt paranoid över diverse djur. Samma sak med saltvatten, vägrar bada.

På tisdag ska jag på massage. ska bli najz, Peter kan knåda bättre än en skillad pizzabagare. HÄR är hans facebookgrupp!

För övrigt så har jag äntligen fått photoshop!!!!!!! Nu kan jag rita och redigera mig dretsmal.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAHAHAHA jag dör lite grand här nu. Hur rolig ÄR du kvinna.

Men du, hur gick det med chefen?

2010-09-02 @ 21:30:12
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: apan

nina: hehe, jo men det gick bra faktiskt! hon fick åka hem o vila!

2010-09-03 @ 21:16:39
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Rävfan

Instämmer att Peter är grymt bra på att knåda! Har ett vagt minne av att han var grymt uppskattad när han gick runt och tog på folk under min inflyttningsfest (det där lät fel ._.)

2010-09-04 @ 21:52:37
URL: http://fantasticmrfox.blogg.se/
Postat av: apan

rävfan: hahaha! ja just det ja, det var fina tider det!

2010-09-05 @ 21:12:12
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0