nyheter i korthet.

Råkade svära inför en unge idag, det lixom bara smög sig in i meningen. Svär aldrig på jobbet, är hel-ylle, lovar! Hade ångest resten av dagen.

Trodde även för en kort sekund att jag blivit tjenis med halva Krillehöla, att jag blivit "one of the doooomed" typ. Tjejen på pressbyrån frågade ifall vi hade "mycket idag?" Paranoian kröp in i skinnet och slet av en hälsena och jag svarade kort och smet iväg.
Berättade det för chefen som förklarade att jag träffat henne flera gånger eftersom det var en polare till henne. Doh. Har nog världens sämsta korttidsminne. Har nog världens sämsta korttidsminne.

Har märkt att jag oftast sover med stängd mun. Jättekonstigt. Brukar det inte vara tvärtom?
Hur jag märkt det? När jag öppnar munnen på möra så är den i princip ihopklistrad, plus att det både smakar och lutar röv. puh.




Kommentarer
Postat av: Emilia

Så kort korttidsminne att du glömde att du redan hade skrivit det^^

2010-09-22 @ 20:36:29
Postat av: elli

Är du Fantomen!?

Är det inte han som hellre sover på golvet än i en säng eftersom sängar är för mjuka?

2010-09-22 @ 21:11:40
URL: http://www.elli.nu
Postat av: apan

no! I´m not fantomen, men ja, jag minns tydligt att falle-balle gärna söv på golvet. skum pöjk det där

2010-09-23 @ 20:46:09
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0